Monday, May 3, 2010

Fishing at Berakas Fish Resort





Macam biasa kami turun di Worlwide MUara , makin teruk udah penurunan sana atu , cuatah kepada yang berkenaan , buatkan tah kami ani untuk para pemancing , pemukat tempat penurunan yang baru . Ada pun tempat atu di Serasa nda jua bisai tempat urang beriadah .. at least tempat atu untuk semua penurunan perahu saja kan bisai ... hehe

Uncle Fendi terus saja membawa perahu ke Berakas Fish Resort dengan full speed yo .. 20 min saja sampai sana ..ada plg alun tu p redah saja haha .. sampai sana first time fish on arah joranku baru beli , bukannya inda heng joran atu .. kurapu besar berat 1kg naik dengan menggunakan braided Spider wire 15lbs dengan perambut trilene 17lbs .. lepas atu naik uleh joran ku atu beberahan 3 ekor besar woo .. apa g berbunyi terus reel ku release bezzzz bezzzzzz.. nyaman mendengar eh drag shimano atu ...

Sudah hari makin malam , bulan pun timbul dengan terangnya , p alunnya ada jua 1 meter , sampai jam 5 kami pun muleh , dan yg last menaikkan ialah Uncle Fendi dengan ungahnya ... hehe so sampai lagi minggu hadapan dengan penuh harapan mendapat ikan yang lebih banyak .. assalamualaikum ...

1 comment:

PAK JUNAIDI said...

SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA